piątek, 18 lipca 2014

Tag/ Would you rather?

Hej
Więc dziś coś nowego! Z nudów pojawia się tutaj coraz więcej postów... to chyba wakacje tak na mnie wpływają :)
Dziś odpowiem na pytania z Tagu- co wolałabyś?, zapraszam



1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami, ale bez makijażu?
Wolałabym wyjść z domu bez makijażu, ale z ułożonymi włosami.

2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi czy żeby wypadły Ci rzęsy?
Wolałabym żeby wypadły mi rzęsy, zawsze mogłabym nosić sztuczne.

3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?
Zdecydowanie wolałabym do końca życia robić zakupy w MAC'u.

4. Wolałabyś mieć makijaż permanentny polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
Jeśli już musiałabym wybrać to wybrałabym trwałą ondulację w stylu lat 80.

5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
Wolałabym wyjść z przesadną ilością różu, najwyżej wyglądałabym jak burak.

6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?
Wolałabym nosić na co dzień obcisłe szorty kolarskie.

7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?
Wolałabym chyba dziwnie wyglądającą opaleniznę niż bycie 'pomarańczą'.

8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
Wolałabym mieć źle obcięte włosy, zawsze mogłabym np. zrobić kucyk.

9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do instagrama czy twitter'a?
Wolałabym zostać pozbawiona dostępu do twitter'a dlatego, że go nie mam :)

10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?
Zdecydowanie wolałabym zrezygnować z używania pędzli.


Na koniec chciałam pokazać Wam kilka zdjęć makro, które zrobiłam dwa dni temu :)

                           Ask: ask.fm/Elizka7

                                Strona na facebook'u: EMagdaFotografia

                                   Instagram: instagram.com/elizka7










A na koniec kolejna zapowiedź sesji z Ewą :)


7 komentarzy:

  1. naprawdę godne podziwu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, genialne zdjęcia, no i ogólnie blog bardzo fajny, podoba mi się :) Jakiego programu używasz do obróbki zdjęć, tzn się chodzi mi o te filtry, jak je dodajesz? :)

    Zapraszam na mojego bloga:

    http://patricobmx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi :)
      Używam gimpa i czasem photoscape :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog. :) Super zdjęcia, bardzo mi się tu podoba.
    Zaproponowałbym obserwację, niemniej jednak nie masz tego paska z obserwowanymi, a tak byłoby mi lepiej, bo miałbym Cię na liście blogów, bo zamierzam wpaść tutaj jeszcze. :)
    Zapraszam: zyciejestnobela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy Tag. Fajnie, że podałaś uzasadnienia swoich wyborów :) Jednak bardziej w tym poście zaintrygowały mnie zdjęcia. Dobry kadr, jednak czasami zbyt mocno podkręcasz kolor i całość by się lepiej prezentowała gdyby zdjęcia były równej szerokości.
    Monique z bloga http://design-by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, w miarę czasu będę zaglądać tutaj częściej. A zdjęcia super ;-) Pozazdrościć talentu ;-)

    Zapraszam do mnie niebieskie-autostrady-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i pytanie numer 3 podbiło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń