sobota, 8 marca 2014

#3

Dzieci cz.2

Więc z góry przepraszam, że nie dodałam wcześniej tego postu ze zdjęciami dzieci (znowu), ale nie miałam przez 6 dni dostępu do laptopa dopiero dziś się do niego dorwałam i tak na szybko dodam troszkę zdjęć, które zrobiłam oczywiście ja :) Dziś znowu w roli głównej dzieci, takie kochane małe stworki często nie łatwo sfotografować ale radość jest większa gdy wyjdzie już takie zdjęcie.
Miłego! :*


+ myślałam, że na tym zakończę pokazywanie zdjęć dzieciaczków, ale zostało mi ich jeszcze duuuużo tak więc na pewno będzie część 3.



























3 komentarze:

  1. jakie słodkie *.*
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie zdjęcia. ja też fotografuje, jednak zdjęcia na moim blogu są wykonane telefonem ( XD) ale powracając to twojego bloga, nie moge się doczekać części 3, bo zdjęcia piękne ! może zaczniesz robić zdj. dorosłym, koleżanką? takie sesie byłyby bardzo ciekawe ;)
    mam nadzieje że wejdziesz : izaiza1998.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, wcześniej robiłam sesje niestety teraz nie mam czasu- ale na pewno do tego wrócę :)

      Usuń